mes anterior Urria, 2019 mes siguiente

AJA (ANTOLAKUNTZA ETA JARDUERA ARAUDIA)

JOLASTOKIA

ANTOLAKUNTZA

Jolastokia hiru zati nagusitan banatu dugu, frontoia, aterpe eta zelaia.

Lehen Hezkuntzako hiru zikloak hiru gune hauetatik txandakatzen dira. Horrela, aste osoan zehar, jolas askotara jolasteko aukera izango dute.

Zonalde bakoitzean jolasen materialak dituzten kutxak jartzen dira, material hori egunero eta urtean zehar aldatzen da adinaren arabera.

Astelehenero, ikasleei eskema bat banatuko zaie, egun bakoitzean suertatzen zaien jolasari buruzko informazioa emateko.

APIRILAK 4-5-6-7-8
EKINTZA ZELAIA ASTELEHENA ASTEARTEA ASTEAZKENA OSTEGUNA OSTIRALA
FUTBOL ZELAIA 1.2. 3.4. 5.6. 1.2. 3.4.
SASKIBALOI ZELAIA
 3.4. 5.6. 1.2. 3.4. 5.6.
 5.6. 1.2. 3.4. 5.6. 1.2.

Jolasetan parte hartzea borondatezkoa da. . Neska-mutilek jolasak asma ditzakete, hitz egin dezakete, eta abar. Hala ere, ezin dituzte beste zikloei egun horretan dagozkien materialak hartu.

Euria egiten duen egunetan kanpoko aldean bi gune atonduko dira (frontoia eta aterpea) eta beste bat ludotekan.

Alumnos de Zamakola en uno de los espacios interiores

Jantokiko jolasorduan, jolastokian pasatzen den denborarik luzeena denez, aurretik esandako guneetaz gain, hotza eta euria egiten duen egunetan liburutegia erabiliko da (jolas laguntzaileak, bideo-gela eta gimnasioa egongo da)

Haur Hezkuntzako patioan beste material batzuk aterako dira: eraikitzekoak, pilota saltokariak, kotxeak, trizikloak, motorrak, eta abar, oraindik jolas arautuak kostatu egiten zaielako.

Ikasleen parte-hartzea

Jolasordua baino bi minutu lehenago gela bakoitzetik ikasle bat jolastokira jeitsiko da. Ikasle horiek jolasen kutxak banatzeko eta jolasordua bukatzen denerako jolasak batzeko eta materialaren kutxak bere lekuan jartzeko arduradunak dira.

Alumnos de Zamakola recogiendo juegos del patio

Arduradunak 2. eta 3. zikloetan astero aldatzen dira, eta egunero 1. zikloan.

Alumnos de Zamakola recogiendo juegos del patio

Itzuli