mes anterior Maiatza, 2020 mes siguiente

AJA (ANTOLAKUNTZA ETA JARDUERA ARAUDIA)

IKASTETXEKO PATIOA

Jolastokiko arauak eta ekintza konpontzaileak
ARAUAK EKINTZA KONPONTZAILEAK
Jolastokian, marra gorriak zeharkatu gabe jolastuko dugu
  • Egun horretan, bertan, edota hurrengoan, ez dut jolastuko..
  • Leku horren zaintzaz arduratuko naiz (4. mailatik aurrera)
Jolastokian, egunero suertatzen zaigun aldean jolastuko dugu eta beste zonalde batzuetan egon gaitezke, molestatu gabe.
  • 5-10 minutu, nire zonaldean egongo naiz jolastu gabe
  • Nire zonaldeko jolasak batzen lagunduko dut.
  • Jolasak prestatzen edota konpontzen lagunduko dut.
Jolasak erabiliko ditugu, gure zonaldea zainduko dugu eta hori batuko dugu.
  • 5-10 minutu, nire zonaldean egongo naiz jolastu gabe.
  • Nire zonaldeko jolasak batzen lagunduko dut.
  • Jolasak prestatzen edota konpontzen lagunduko dut.
Arduraduna banaiz, jolasak prestatuko ditut, zonaldean geratuko naiz eta guztiak batuta daudela ziurtatuko dut, gorde aurretik.
Azkena geratuko naiz zonalde guztiak berrikusteko eta jolas guztiak gordeta daudela ziurtatzeko.
Geletara igotzeko irakasle edo hezitzaileei baimena eskatuko diegu. Hurrengo jolasorduan, atea zaintzeaz arduratuko naiz.
Adeitasun formulak (mesedez, eskerrik asko…) erabiliko ditut nire kideekin eta nagusiekin. Eskatzen dudana emango didate, behar bezala eskatzen badut.
“Hitza” erabiliko dugu, nire arazoak konpontzeko. Adostokia eta bitartekariak ere erabiliko ditut, behar ditudanean..
  • Horri buruz hausnartuko dut.
  • Repararé de alguna manera el daño causado.
Gure kideak zainduko ditugu, batez ere, txikiagoak direnak, ikusten ditudan gatazketan parte hartuz eta horiei buruz abisatuz.
  • Horri buruz hausnartuko dut.
  • Sortu dudan kaltea moduren batean konponduko dut.
Badakit, nire eskolan, eraso fisikoa eta hitz bidezkoa huts larria dela, eta are larriagoa taldean egiten badut. Eraso mota eta moduaren arabera: nire kidetaz aldenduko naiz, nire jarreraz hausnartuko dut, nire gurasoei deituko diete eta egun batzuetan zehar eskolara joateko eskubidea gal dezaket (Antolakuntza- eta Jarduera- Araudian bildutako protokoloaren arabera).
Esana beteko dugu eta irakasleak, jantokiko hezitzaileak eta Ikastetxearen pertsona helduak errespetuz tratatuko ditugu. Errespetu faltaren arabera: nire jarrerari buruz hausnartuko dut, nire gurasoei deituko diete eta egun batzuetan zehar eskolara joateko eskubidea gal dezaket (Antolakuntza- eta Jarduera- Araudian bildutako protokoloaren arabera).