mes anterior Iraila, 2017 mes siguiente
1821920212223124

LIBURUTEGIA

SARRERA

Eskolako liburutegian, Ikastetxearen baliabide informatiboak antolatu eta zentralizatzen dira. Liburutegia ikastetxearen Hezkuntza Proiektuaren esanetara dago eta bizitza pedagogikoan eta eskola-elkarte kulturalean murgilduta dauden pertsonek osatzen dute. Administrazioak, horretaz arduratzeko, irakasleak izendatzen dituzte, baina aurretik Ikastetxeak proiektua aurkezten du.

Liburutegiak sarrera erraza eta zabala du. Gune batzuk ditu: irakurgela, ikasgela, internetera eta beste ikusentzutezko baliabide batzuetara sarbidea duen ikertzeko gela eta taldekako lana egiteko gunea, horrela, erabiltzaile guztien beharrak beteko dira.

Ordutegia

Liburutegiak eskolako orduetan eta eskolaz kanpoko orduetan irekita dago. Ikasturte Hasierako Karpetan kurtso bakoitzari dagokion ordutegia azaltzen da.

Eskolako orduetan ikasleek haien tutoreekin erabil dezakete.

Eskolaz kanpoko orduetan Ikastetxeko ikasle guztientzat dago irekita baina Haur Hezkuntzako umeak eta Lehen Hezkuntzako lehen ziklokoak nagusi batek lagunduta joan behar dira.

Helburuak

Markatzen diren lan-helburuak hauek dira:

• Dokumentazio-zentroan eta Multimendia Baliabideetan eraikitzea.
  • Irakurlea motibatzea eta irakurmena ondo pasatzeko eta informazioa lortzeko bitartekoa bihurtzea.
  • Ikasteko, ikertzeko eta informazioa erabiltzeko eta norberak ikasteko ohiturak garatzea.
  • Teknologia berrien ezarpena eta erabilpena irakatsi-ikasi prozesuan oinarrizko baliabidea izatea.
  • Eragile integratzailea eta konpentsatzailea izan eskola-elkarte guztien desberdintasun kultural, ekonomiko eta sozialen aurrean.
  • Familiak tartean sartu eta haiekin lan egin, gure ikasleen irakurle ohitura indartzeko.
  • Giro kultural bizia indartzeko, liburutegia dagoen inguruarekin lan egin.
  • Beste zerbitzu batzuekin eta Eskolaz kanpoko informazio-sare batzuekin lotura bagina bezala aritu; beste Ikastetxe eta Eskolako Liburutegi edo Liburutegi Publikoekin trukaketa eta kolaborazio sareak sortzeko.